ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Νικόλας, το Λιμάνι του Θρύλου και οι άλλοι! (vid)

Έχει εμπνεύσει συγγραφείς και σκηνοθέτες, δεν θα ενέπνεε και… διαφημιστές ο Ολυμπιακός;

Φυσικά και το έκανε ο πρωταθλητής, αφού έγινε θέμα σε αρκετές διαφημίσεις, αρχικά με το ΠΡΟΠΟ την δεκαετία του 90 όπου και εκεί όμως, δεν πρωταγωνιστούσε αποκλειστικά και μόνο!

Από το 2004 ωστόσο άρχισε να έχει τον δικό του ρόλο στις διαφημίσεις, με πρώτη εκείνη της Citibank όπου ο κάτοχος πάει να πληρώσει σε ένα καλό εστιατόριο και ξαφνικά στη θέα της πιστωτικής κάρτας, όλο το μαγαζί αρχίζει να… μιλάει σε ρυθμούς Ολυμπιακού!

Την θυμάστε;

Vodafone και Ολυμπιακός πηγαίνουν εδώ και πολλά χρόνια μαζί, με την τηλεφωνική εταιρεία να μοιράζει από ένα ευρώ στους κατόχους των καρτοκινητών του πρωταθλητή για κάθε γκολ που πετυχαίνει ο Θρύλος!

Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην θυμάται τον Νικόλα! Ο περίφημος πρωταγωνιστής που έχανε το λεωφορείο και έτρεχε να φτάσει έγκαιρα στο Καραϊσκάκη (έστω κι αν σε δύο – τρία σημεία ήταν… δίπλα!!!) είχε τύχη βουνό καθώς μπροστά του σταμάτησε το πούλμαν του Ολυμπιακού με όλη την ομάδα μέσα!

Η ατάκα του Φουστέρ “που ‘σαι ρε Νικόλα” έμεινε στην ιστορία και γενικότερα ολόκληρη η διαφήμιση που ήταν από την αρχή ως το τέλος της πολύ ευχάριστη!

Περσινή διαφήμιση, που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Ολυμπιακού με την Stoiximan.gr. Κορυφές θα υπάρχουν για όσο υπάρχουν κορυφαίες ομάδες! Αυτή η διαφήμιση ήταν η απαρχή για την… φετινή που ακολουθεί αμέσως παρακάτω:

Είναι η καλύτερη διαφήμιση που έχει βγει ποτέ με θέμα από τον Ολυμπιακό! Συνδυάζει το σήμερα με το χθες και πιάνει τον παλμό του φιλάθλου του Ολυμπιακού. Διότι ο Ολυμπιακός όντως είναι ο κόσμος του, το παρελθόν, η φανέλα του, είναι ο Πειραιάς, είναι το Λιμάνι, είναι τα πάντα! Είμαστε η ομάδα μας!

Με ένα φοβερό μοντάζ παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος (τα 90 λεπτά που έρχονται) η διαφήμιση της Stoiximan είναι μακράν η καλύτερη που έχουμε δει!

Σχετικά Άρθρα

Back to top button