MediaΜΠΑΣΚΕΤΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Φουρνιέ:«Είμαι χαρούμενος που κερδίσαμε, κλείσαμε με θετική νότα τη σεζόν-Τώρα θέλω να απολαύσω το καλοκαίρι μου»

Δείτε τις δηλώσεις του MVP των τελικών , Εβάν Φουρνιέ , ο οποίος ολοκλήρωσε την σειρά με μέσο όρο πόντων 22,8 ενώ σήμερα σκόραρε 22 πότνους , πήρε 3 ριμπάουντ και μοίρασε 7 ασιστ .

Αναλυτικά ότι δήλωσε ο Γάλλος σταρ στην κάμερα της ΕΡΤ :

«Είμαι χαρούμενος που κερδίσαμε, κλείσαμε με θετική νότα τη σεζόν. Χάσαμε μόνο το Κύπελλο, κατακτήσαμε τους δύο βασικούς μας στόχους. Τώρα θέλω να απολαύσω το καλοκαίρι μου, σε πολλά μέρη.

Δεν το περίμενα, αλλά ήταν πολύ δύσκολο πνευματικά να ξανασετάρουμε τον εαυτό μας μετά την κατάκτηση της Ευρωλίγκας, απέναντι σε έναν σκληρό αντίπαλο όπως ο Παναθηναϊκός»

Σχετικά Άρθρα

Back to top button