ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα νιάτα θέλουν φροντίδα και …παρωπίδες

1207351.jpgΞεκίνημα λοιπόν με το  δεξί για τον Ολυμπιακό και βέβαια δεν είναι για να τρελαθεί  κανείς με το 4-1 επί μίας ομάδας  που πάντως έπαιξε επιθετικά, έκανε φάσεις και σκόραρε..

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΑΒΡΑΜΙΔΗ

Να πω την αλήθεια, ενθουσιάστηκα με δύο παίκτες και όχι βέβαια με το σκορ. Εδώ και κανά δυο χρόνια , συνάδελφος που ασχολείται με τις ακαδημίες με είχε τρελάνει με δύο παίκτες .Τον Μανθάτη και τον Λάτσι. Ο τελευταίος δεν κατοικεί πια εδώ καθώς μετεγράφη στον ΑΠΟΕΛ ,ωστόσο ο πρώτος πραγματικά δείχνει ότι είναι παίκταρος και έχει τεράστιο μέλλον. Εχει όμως ένα τεράστιο μειονέκτημα. Γεννήθηκε στην Ελλάδα. Τη χώρα που εύκολα δημιουργούμε είδωλα και ακόμα πιο εύκολα τα καταστρέφουμε.

Θα συμφωνήσω με την άποψη ότι θα πρέπει ΟΛΟΙ να χαλαρώσουμε και να αφήσουμε τον μικρό να δουλέψει. Θα πρότεινα στους ανθρώπους της οικογενείας του να του πετάξουν το λαπτοπ και αν είναι δυνατόν να του βάλουν παρωπίδες. Αν και πρώτα από όλους πρέπει να το κάνει ο ίδιος. Χαμηλά το κεφάλι και δουλειά.

Από την άλλη ,σα ν Ολυμπιακός τρελαίνομαι στην ιδέα να υπάρξουν στην ομάδα ένας και δύο παίκτες απο τις ακαδημίες.Θυμάμαι σαν τώρα εκείνη την υπερομάδα των νέων με Λύγκο, Ανθούλη,Χέλη ,Ντόβα,Μενδρινό,Μπενετάτο, Βέρτζο που είχε παίξει το 2002 με την ομάδα νέων της Μάντσεστερ και είχε κατακτήσει το κύπελλο Πειραιά κόντρα σε παίκτες πολύ μεγάλης ηλικίας . Ηταν όλοι παίκταράδες, αλλά μόνο ο Μενδρινός και ο Βέρτζος  έκαναν καριέρα σε ομάδες Σούπερλίγκα  ενώ οι υπόλοιποι σε ομάδες παρακάτω κατηγοριών.Μακάρι ο Μανθάτης ,ο Τσιμίκας και κάποια από τα υπόλοιπα παιδιά να πετύχουν πράγματα στην καριέρα τους και εν κατακλείδι στον Ολυμπιακό.

Παράλληλα, θα ήθελα να πω για ένα παίκτη  που πραγματικά πιστεύω ότι μπορεί να προσφέρει. Κι αναφέρομαι στον Γιαννιώτα. Παίκτης-μπουκαδόρος με θέληση να πετύχει και στα μάτια μου αδικημένος από τον Σίλβα…

Tags

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close