ΜΠΑΣΚΕΤΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Στον ουρανό του ΣΕΦ το λάβαρο για το 4ο Ευρωπαϊκό!

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός πριν από την έναρξη του αγώνα με την AEΚ (28/05, 20:15), στον ουρανό του ΣΕΦ θα ανέβει το λάβαρο του 4ου ευρωπαϊκού του Θρύλου ,σε μια ξεχωριστή στιγμή λίγο πριν το τζάμπολ του πρώτου ημιτελικού της Stoiximan GBL.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της «ερυθρόλευκης» ΚΑΕ :Στον ουρανό του ΣΕΦ το λάβαρο για το 4ο Ευρωπαϊκό! Αύριο (28/05, 20:15), στον πρώτο ημιτελικό της Stoiximan GBL απέναντι στην AEK, παίρνουμε θέση από νωρίς στις εξέδρες του ΣΕΦ. Πριν από το τζάμπολ και… παρουσία του βαρύτιμου τροπαίου της Ευρωλίγκας, θα πραγματοποιηθούν τα αποκαλυπτήρια του λάβαρου για τη σπουδαία πορεία της ομάδας του Γιώργου Μπαρτζώκα. Σας περιμένουμε για να ζήσουμε μαζί μια ακόμη ξεχωριστή βραδιά, αλλά και για να στηρίξετε την προσπάθεια της ομάδας μας να κάνει το πρώτο βήμα πρόκρισης στον τελικό.
https://twitter.com/Olympiacos_BC/status/2059654413480784135





