O Παπανικολάου βράβευσε του πρωταθλητές Ελλάδος !

O αρχηγός του Ολυμπιακού , Κώστας Πανανικολάου , βράβευσε τους Παίδες των «ερυθρόλευκων» πριν την αναμέτρηση με τον Κολοσσό Ρόδου στο ΣΕΦ για το Game 1 των play offs .
Οι νεαροί του Θρύλου αναδείχθηκαν πρωταθλητές μετά τη νίκη τους επί του Κρόνο Αγίου Δημητρίου με 85-65 στον τελικό και έτσι πήραν το εισιτήριο για το Final 8 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παίδων και πριν το τζάμπολ τους βράβευσε για την επιτυχία τους .
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός τίμησε δια χειρός @K_pap16 τους «ερυθρόλευκους» Έφηβους Πρωταθλητές Ελλάδος!
Στην αναμνηστική φωτογραφία ήταν σύσσωμη η ανδρική ομάδα, καθώς και ο κόουτς, Γιώργος Μπαρτζώκας!
Ευχόμαστε στους Πρωταθλητές μας υγεία και πολλές επιτυχίες σε όλα τα επίπεδα της ζωής… pic.twitter.com/gVloYaOrZV
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) May 13, 2026





