ΑΚΑΔΗΜΙΕΣΜΠΑΣΚΕΤΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

O Παπανικολάου βράβευσε του πρωταθλητές Ελλάδος !

O αρχηγός του Ολυμπιακού , Κώστας Πανανικολάου , βράβευσε τους Παίδες των «ερυθρόλευκων» πριν την αναμέτρηση με τον Κολοσσό Ρόδου στο ΣΕΦ για το Game 1 των play offs .

Οι νεαροί του Θρύλου αναδείχθηκαν πρωταθλητές μετά τη νίκη τους επί του Κρόνο Αγίου Δημητρίου με 85-65 στον τελικό και έτσι πήραν το εισιτήριο για το Final 8 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παίδων και πριν το τζάμπολ τους βράβευσε για την επιτυχία τους .

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button