Coronavirus

«Δεν ήθελα να το κάνω αλλά άλλαξα γνώμη όταν μου εξήγησαν τη σοβαρότητα του προβλήματος»

Το τηλεοπτικό σποτ «Μένουμε Σπίτι» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο είναι πασίγνωστο καθώς τους τελευταίους δύο μήνες εμφανίζεται στις τηλεοράσεις, στους υπολογιστές και στα κινητά συνέχεια. Ο πρωταγωνιστής του σποτ και δημοφιλής ηθοποιός και παρουσιαστής Σπύρος Παπαδόπουλος, περιέγραψε το παρασκήνιο πίσω από τη διαφήμιση.

«Με πήραν τηλέφωνο, μου εξήγησαν το περιεχόμενο του σεναρίου και η πρώτη αντίδρασή μου ήταν πως εγώ δεν θέλω να πάρω πάνω μου όλο αυτό το βάρος, δηλαδή να θεωρηθώ υπεύθυνος και να κλείσω τον κόσμο στα σπίτια του», δήλωσε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος άλλαξε γνώμη όταν επικοινώνησε με εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό και κατανόησε την σοβαρότητα του προβλήματος. «Κάποιοι ειδικοί γιατροί από το γραφείο του πρωθυπουργού με πήραν τηλέφωνο και μου εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους έπρεπε, πάση θυσία, να γίνει και να κυκλοφορήσει αυτό το σποτάκι στα media. Έτσι πείστηκα».

Όπως λέει στην αρχή επικοινώνησε με άνθρωπο από το γραφείο του πρωθυπουργού και αργότερα του έστειλαν και το κείμενο. «”Εξηγήστε μου”, του είπα, “γιατί όλο αυτό είναι πολύ βαρύ για τους ώμους μου”. Αφού, λοιπόν, μου εξήγησαν τις επιπτώσεις που θα είχε η ελεύθερη κυκλοφορία στην υγεία των πολιτών, τότε πείστηκα».

Τη συγγραφή του κειμένου είχε αναλάβεικάποια διαφημιστική εταιρεία, με τον Σπύρο Παπαδόπουλο να έχει ένσταση σε μία λέξη του κειμένου. «Η μοναδική μου ένσταση ήταν η λέξη “ηλικιωμένοι”. Επειδή λοιπόν δεν είμαι τζόβενο, επειδή λόγω ηλικίας 65 ετών θα ήταν γελοίο εγώ να χαρακτηρίζω τους άλλους “ηλικιωμένους”, με τον κίνδυνο να φάω γιαούρτια. Γι’ αυτό σκέφτηκα και το άλλαξα με τις λέξεις “παππούδες και γιαγιάδες”. Στη φράση που λέω “κυρίως εσείς, γιαγιάδες και παππούδες”»

Σχετικά Άρθρα

Back to top button