Μπαρτζώκας: «Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι!»

Το σύνθημα για νέες κατακτήσεις τροπαίων έδωσε ο κορυφαίος Έλληνας προπονητής του Πρωταθλητή Ευρώπης Ολυμπιακού.
Οι αδελφοί Αγγελόπουλοι φρόντισαν να κλείσουν από νωρίς ένα από τα σημαντικότερα «κεφάλαια» της ομάδας, διατηρώντας στον πάγκο τον πολυνίκη προπονητή στην ιστορία του Ολυμπιακού. Ο Μπαρτζώκας αποτελεί τον αρχιτέκτονα της σύγχρονης αγωνιστικής ταυτότητας των Πειραιωτών, έχοντας δημιουργήσει ένα σύνολο με ξεκάθαρη φιλοσοφία, σταθερότητα και νοοτροπία πρωταθλητή.
Στο επίσημο site του Ολυμπιακού μίλησε και ο Γιώργος Μπαρτζώκας λίγο μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με την ομάδα. Ο τρεις φορές καλύτερος προπονητής της Ευρώπης έστειλε το δικό του μήνυμα για το μέλλον:
«Η ανανέωση της συνεργασίας μας για τα επόμενα τρία χρόνια με γεμίζει χαρά και συγκίνηση. Για μένα ο Ολυμπιακός είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια επαγγελματική στέγη. Είναι η ομάδα μου, το σπίτι μου και το πιο μακρύ ταξίδι της πορείας μου στο χώρο. Μαζί του αξιώθηκα να ζήσω αξέχαστες στιγμές και χρέος όλων μας είναι παλέψουμε για ακόμα περισσότερες.
Θέλω προτ;iστως να ευχαριστήσω τους προέδρους της ομάδας μας Γιώργο και Παναγιώτη Αγγελόπουλο για τη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Μια σχέση που σφυρηλατήθηκε μέσα σε αμοιβαίο σεβασμό, ειλικρίνεια και κοινό όραμα για την πρόοδο του Ολυμπιακού.
Η αμφίδρομη σύνδεση με τους φιλάθλους μας αποτελεί για μένα ανεξάντλητη πηγή δύναμης. Είναι το καύσιμο που με ωθεί να συνεχίζω με το ίδιο πάθος και την ίδια αίσθηση ευθύνης απέναντι στην ομάδα.
Τα συναισθήματα που μας χαρίζει ο Ολυμπιακός δεν εξοφλούνται. Η μόνη μορφή ανταπόδοσης είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να τον κάνουμε μεγαλύτερο, ισχυρότερο και όσο τον δυνατόν πιο αντάξιο της ιστορίας του.
Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι».



