Συγκινητικοί Αγγελόπουλοι στα αποδυτήρια: «Είστε οι καλύτεροι σε Ελλάδα και Ευρώπη» [Video]

Τα εύσημα στους παικταράδες του Γιώργου Μπαρτζώκα με αφορμή την ιστορική κατάκτηση του φετινού Πρωταθλήματος απένειμαν οι Διοικητικοί Ηγέτες του Ολυμπιακού.
Ο Ολυμπιακός έγραψε ξανά ιστορία κατακτώντας πανάξια τον τίτλο του Πρωταθλητή για δεύτερη διαδοχική σεζόν κόντρα στον Παναθηναϊκό επικρατώντας έπειτα από ένα συγκλονιστικό πέμπτο τελικό με 89-85 στο κατάμεστο ΣΕΦ.
Ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος κατέβηκαν στα ΠΟΔΥΤΉΡΙΑ ΌΠΟΥ συνεχάρησαν προσωπικά τους παίκτες, τον Γιώργο Μπαρτζώκα και όλα τα μέλη του τεχνικού επιτελείου για την επιτυχία, εκφράζοντας την υπερηφάνεια τους για την πορεία και την αγωνιστική εικόνα της ομάδας καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Δείτε τα όσα είπαν στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού:
«Σήμερα είναι μια ιστορική βραδιά. Ο Ολυμπιακός είχε κατακτήσει Ευρωλίγκα και πρωτάθλημα από το 2012. Μας κάνατε περήφανους, γράψατε ιστορία και συνεχίζουμε! Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα. Είστε οι καλύτεροι σε Ελλάδα και Ευρώπη και το αξίζετε 100%. Συνεχίζουμε για ακόμα καλύτερα».
Η ομιλία των Προέδρων της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτη και Γιώργου Αγγελόπουλου, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/W9HEtMTHEH
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) June 13, 2026





